Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.

https://kpt.krakow.bip-e.pl/kpt/inne-zamowienia/15984,Modernizacja-systemu-parkingowego-poprzez-montaz-nowego-szlabanu-fundamentow-pod.html
20.01.2025, 20:24

Modernizacja systemu parkingowego poprzez montaż nowego szlabanu, fundamentów pod szlaban i kamery, wykonanie kanalizacji kablowej oraz instalację infrastruktury do automatycznego sczytywania numerów rejestracyjnych pojazdów - DAiI 11/12/2024

Kraków, dnia 30 grudnia 2024 roku

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Przedmiot zamówienia: „modernizacja systemu parkingowego poprzez montaż nowego szlabanu, fundamentów pod szlaban i kamery, wykonanie kanalizacji kablowej oraz instalację infrastruktury do automatycznego sczytywania numerów rejestracyjnych pojazdów.”

 

Numer postępowania: DAiI 11/12/2024

 

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Krakowski Park Technologiczny sp. z o.o.

ul. Podole 60

30-394 Kraków

 

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie jest prowadzone na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień w Krakowskim Parku Technologicznym sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie” w trybie zapytania ofertowego z publikacją na BIP.

Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy.

Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu parkingowego na parkingu przy budynku Krakowskiego Parku Technologicznego, zlokalizowanym przy ul. Podole 60 w Krakowie. Zakres prac obejmuje wykonanie fundamentów oraz montaż konstrukcji umożliwiających instalację systemu automatycznego otwierania szlabanu na podstawie sczytywania numerów rejestracyjnych pojazdów.

 

Przedmiot zapytania obejmuje:

 

  • wykonanie fundamentu pod szlaban:

 

  • fundament należy wykonać z betonu głębokości posadowienia minimum 120 cm,
  • rozstaw śrub mocujących konstrukcję szlabanu do fundamentu wynosi 150 x 200 mm,
  • do fundamentu należy doprowadzić, w rurze osłonowej, istniejące kable zasilające oraz sterujące mechanizmem podnoszenia szlabanu.

 

  • Montaż fundamentów pod słupki do kamer:

 

  • należy wykonać dwa fundamenty betonowe pod słupki, głębokość posadowienia minimum 120 cm,  rozstawie śrub mocujących słupki 65 x 65 mm,
  • fundamenty muszą być wyposażone w rury osłonowe do prowadzenia kabli zasilających kamery,
  • lokalizacja fundamentów: jeden 1 metr przed szlabanem, drugi 1 metr za szlabanem, zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym.

 

  • Wykonanie kanalizacji kablowej:

 

  • kanalizacja kablowa między słupkami a kolumną szlabanu powinna być wykonana z rur „Arot” o średnicy 40 mm.,
  • rury należy układać w wykopie o głębokości 70 cm, a na wysokości 30 cm nad rurami umieścić folię ostrzegawczą,
  • w kanalizacji należy również umieścić piloty.

 

  • Montaż urządzeń na fundamentach:

 

  • na wykonanych fundamentach należy zamontować kolumnę szlabanu oraz słupki do kamer.

 

Warunki realizacji prac:

 

  • prace będą wykonywane na czynnym parkingu. Przed rozpoczęciem należy odgrodzić pas drogi dojazdowej o szerokości około 1 metra w rejonie szlabanu za pomocą pachołków;
  • wszystkie prace muszą być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz projektem modernizacji systemu parkingowego, w ścisłej współpracy z Zamawiającym;
  • Uwagi końcowe: Całość prac powinna być zrealizowana z należytą starannością, zgodnie z wytycznymi technicznymi i harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym;
  • Słupki do kamer oraz szlaban dostarcza Zamawiający.

 

Przed przystąpieniem do wykonywania prac wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet kart materiałowych dla wszystkich zastosowanych materiałów w celu zatwierdzenia.

 

 

 

Materiały stosowane do wykonania robót muszą posiadać:

 

  • oznakowanie znakiem CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi albo
  • deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, wydaną przez producenta, jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, określonym przez Komisję Europejską, albo
  • oznakowanie znakiem budowlanym, co oznacza, że są to wyroby niepodlegające obowiązkowemu oznakowaniu CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, bądź uznano za „regionalny wyrób budowlany”,
  • podany na opakowaniu termin przydatności do użycia,
  • atest higieniczny – jeżeli wymagane,
  • atest trudnopalności – jeżeli wymagane.

 

Przekazane karty materiałowe zostaną zaakceptowane lub odrzucone w ciągu 5 dni roboczych. Materiały nie  posiadające akceptacji Zamawiającego nie mogą zostać wbudowane.

 

Prace należy prowadzić w sposób najmniej uciążliwy dla Zamawiającego. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac, celem jego uzgodnienia.  Wykonawca winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.    

 

Wykonawca zgłosi zamawiającemu gotowość prac do odbioru w formie pisemnej . Po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiający w terminie 3 dni roboczych przystąpi do odbioru prac.

 

 

CPV:

45223300-9: Roboty budowlane w zakresie parkingów;

45259000-7 Usługi remontów i konserwacji zakładów;

34996300-8 Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne;

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

  1. Termin lub okres wykonania zamówienia: Wykonawca zrealizuje całość prac stanowiących przedmiot zamówienia w terminie do dnia 15/01/2025 r.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:

  1. nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym:

przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

 

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia, w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507).

 

Treść art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507):

 

„1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:

 

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

 

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

 

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.”.

 

  1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca złoży w formularzu oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: zamowienia@kpt.krakow.pl

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Monika Mazur nr tel. + 48  600 331 757.

 

  1. Termin związania ofertą: 21 (dwadzieścia jeden) dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności.

Oferta jest składana w formie skanu podpisanego dokumentu lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@kpt.krakow.pl

 

Ofertę należy złożyć w PLN. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone w PLN.

 

Oferta powinna być:

  1. sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (formularz oferty),
  2. musi być kompletna tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w zapytaniu ofertowym i być zgodna z jego treścią,
  3. podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.
  4. Do oferty należy załączyć dokumenty, o których stanowi pkt. 7 zapytania ofertowego.

 

W przypadku podpisywania oferty lub załączników przez pełnomocnika pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno być dołączone do oferty w formie skanu podpisanego dokumentu lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.

Oferty niepodpisanie w sposób wskazany powyżej nie będą rozpatrywane.

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Każdy Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty jak i wszystkie koszty wynikające z prowadzonego postepowania.

W przypadku wątpliwości co do treści oferty, Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień we wskazanym przez siebie terminie. Nieuzupełnienie oferty lub niezłożenie wyjaśnień może skutkować odrzuceniem oferty przez Zamawiającego

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty w formie skanu podpisanych dokumentów lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@kpt.krakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 stycznia 2024 r. do godz. 10:00.

 

  1. Opis sposobu obliczania ceny.

Oferta powinna zawierać cenę za wykonanie całego przedmiotu umowy.

Cena oferty będzie obejmowała wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Cena oferty netto i brutto będzie podana w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.

 

  1. Kryteria oceny ofert:

W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryterium:

 

Cena brutto – 100%

Sposób oceny ofert:

Punkty przyznawane w ramach ww. kryterium będą liczone wg następującego wzoru:

P = {(Pmin : Pb) x 100

gdzie:

P – stanowi liczbę punktów przyznanych ocenianej ofercie;

Pmin – stanowi najniższą zaoferowaną cenę;

Pb – stanowi cenę z badanej oferty

 

Dla celów porównania ofert w zakresie ww. kryterium brana będzie pod uwagę cena brutto za wykonanie całości zamówienia określona w ofercie Wykonawcy.

Cenę brutto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

Punkty będą liczone z dokładnością dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.

 

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszą cenę (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą zdobytych punktów.

 

  1. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.

Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana o terminie i miejscu zawarcia umowy.

 

  1. Informacje pozostałe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia postępowania również w przypadku złożenia tylko jednej oferty.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn.

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

 

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, o ile nie upłynął termin związania ofertą (w razie upłynięcia terminu Zamawiający winien uzyskać zgodę Wykonawcy na jej przedłużenie), albo unieważnić postępowanie.

 

Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.

 

Termin związania ofertą wynosi 21 dni.

 

Klauzula informacyjna o Administratorze danych osobowych:

 

Mając na uwadze treść art. 13 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

 

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krakowski Park Technologiczny sp. z o.o., ul. Podole 60, 30-394 Kraków;
  • kontakt inspektorem ochrony danych osobowych powołanym w Krakowskim Parku Technologicznym możliwy jest pod adresem: iod@kpt.krakow.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  • Stosownie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  • Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub c RODO.

 

  1. Wykaz załączników będących integralną częścią zapytania ofertowego:

Załącznik nr 1 – Wzór umowy

Załączniki nr 2 – Formularz oferty

 

Metadane

Data publikacji : 30.12.2024
Data modyfikacji : 03.01.2025
Podmiot udostępniający informację:
Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Damian Szwed
Osoba modyfikująca informację:
Damian Szwed

Opcje strony