Zapytanie ofertowe nr 12/2017/ScaleUp
na zamieszczenie w internetowym portalu o tematyce przemysłowej i gospodarczej reklamy akceleratora KPT ScaleUp realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Celem programu akceleracyjnego KPT ScaleUp realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego jest wspieranie rozwoju przedsiębiorców poprzez zwiększenie współpracy startupów z dużymi firmami w celu komercjalizacji i wdrożeń innowacyjnych rozwiązań. Reklama w mediach branżowych stanowi istotne narzędzie promocji projektu i dotarcia z informacją o nim do zainteresowanych firm.
I. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności.
II. KPT ScaleUp - PODSTAWOWE INFORMACJE
Strona informacyjna: http://www.kpt.krakow.pl/scaleup/
a) Oficjalna nazwa projektu to KPT ScaleUp.
b) Jest to 13-tygodniowy program akceleracyjny dla startupów tworzących innowacyjne rozwiązania dla przemysłu (Industry 4.0, IIoT) lub w obszarze smart city.
c) Biorą w nim udział firmy istniejące na rynku nie dłużej niż 5 lat i będące już na pewnym etapie rozwoju (posiadające przynajmniej prototyp rozwiązania B2B).
d) Partnerami akcelerowanych firm są duże, doświadczone podmioty: przedsiębiorstwa przemysłowe oraz drugie największe lotnisko w Polsce.
e) Efektem programu ma być wdrożenie i komercjalizacja innowacji wypracowanych przez startupy.
III. ODBIORCY PRZEKAZU I JEGO CELE
1. Grupa docelowa
Komunikacja, której elementem jest reklama w internetowych mediach branżowych, skierowana jest do firm chcących przystąpić do programu akceleracyjnego. Są to przede wszystkim startupy pracujące nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla przemysłu i smart city.
2. Cele przekazu
a) przejrzysta komunikacja na temat programu – jego przesłania, możliwości, przebiegu i efektów,
b) wsparcie procesu rekrutacji firm do programu akceleracji,
c) budowanie świadomości marki akceleratora KPT ScaleUp jako wspierającego rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Ogólny przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie w internetowym portalu o tematyce przemysłowej i gospodarczej reklamy akceleratora KPT ScaleUp.
2. Wymagania szczegółowe
a) Reklama powinna posiadać następujące parametry:
- format: billboard o wymiarach min. 750x100 px
- lokalizacja reklamy: strona główna w górnej części portalu
- czas emisji: 7 dni wraz z dwukrotną dystrybucją treści reklamowej w newsletterze
oraz
- artykuł na temat akceleratora na stronie głównej emitowany przez min. 7 dni
b) Do zadań Wykonawcy należy:
- przygotowanie graficzne i merytoryczne reklamy na podstawie dotychczasowych materiałów wizualnych i treści dostarczonych przez Zamawiającego,
- zamieszczenie reklamy w portalu o tematyce przemysłowej i gospodarczej oraz przygotowanie raportu na temat parametrów jej skuteczności po zakończonej emisji.
c) Wykonawca w ciągu 2 dni od podpisania umowy przygotuje harmonogram optymalnego czasu emisji/ dystrybucji reklamy, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
d) Zamawiający oczekuje obecności osób odpowiedzialnych za kampanię reklamową na 1 spotkaniu
w siedzibie KPT.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji harmonogramu emisji/ dystrybucji reklamy.
3. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 30.09.2017 r.
4. Rozliczenia
Płatność zostanie zrealizowana po zakończonej kampanii i po otrzymaniu przez Zamawiającego raportu, o którym mowa w p. IV pp. 2b na podstawie wystawionej faktury.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DLA WYKONAWCY:
a) Warunkiem udziału w postępowaniu jest brak powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym.
Z postępowania Zamawiający wyklucza Wykonawców, którzy są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim,
w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
b) Warunkiem udziału w postępowaniu jest prowadzenie przez Wykonawcę internetowego portalu o dużym zasięgu oraz o tematyce przemysłowej i gospodarczej lub możliwość zlecenia przez Wykonawcę umieszczenia reklamy w internetowym portalu o dużym zasięgu oraz o tematyce przemysłowej i gospodarczej.
Medium, w którym ma być zamieszczona reklama, musi spełniać następujące kryteria:
- być w całości dedykowane tematyce przemysłowej i gospodarczej,
- generować miesięcznie min. 400 000 użytkowników oraz min. 3 mln odsłon,
- dystrybuować cykliczny newsletter do min. 50 000 odbiorców.
Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów wymienionych powyżej.
Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w formule „spełnia/ nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
CPV:
Kod: 79341400-0: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
Kod: 79341000-6: Usługi reklamowe
VI. OFERTA I JEJ ELEMENTY:
Należy przedstawić ofertę w formie zeskanowanego uzupełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 1) wraz z uzupełnionym i podpisanym oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). W ofercie należy przedstawić całkowity koszt zamieszczenia reklamy zgodnie z wytycznymi opisanymi powyżej.
Termin składania ofert:
Oferty w opisanej wyżej formie należy składać w formie skanu drogą mailową na adres pmazur@kpt.krakow.pl najpóźniej do dnia 26.07.2017 r. do godz. 09.00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Oferty zostaną ocenione w 100-punktowej skali według kryterium najniższej ceny.
Punkty zostaną przyznane wg następującego wzoru:
C min
C = ------------------------------------ x 100 pkt x 100 %
C ob
gdzie:
C – wartość punktowa kryterium ceny
C min – najniższa cena spośród wszystkich ofert
C ob – cena podana w badanej ofercie
Dla celów porównania ofert brana będzie pod uwagę cena brutto określona w Formularzu Oferty.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta o najniższej cenie.
VIII. INFORMACJE DODATKOWE:
1) Osoba do kontaktu: Paulina Mazur, tel. 536 450 510 mail: pmazur@kpt.krakow.pl oraz scaleup@kpt.krakow.pl
2) Ofertę należy złożyć w PLN. Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone w PLN.
3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
5) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
6) Krakowski Park Technologiczny Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
7) Krakowski Park Technologiczny Sp. z o. o. przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, polegającego na zamówieniu dodatkowej kampanii reklamowej.