Zapytanie ofertowe nr 11/2017/ScaleUp
na zamieszczenie w internetowym medium startupowym reklamy akceleratora KPT ScaleUp realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Celem programu akceleracyjnego KPT ScaleUp realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego jest wspieranie rozwoju przedsiębiorców poprzez zwiększenie współpracy startupów z dużymi firmami w celu komercjalizacji i wdrożeń innowacyjnych rozwiązań. Reklama w mediach branżowych stanowi istotne narzędzie promocji projektu i dotarcia z informacją o nim do zainteresowanych firm.
I. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności.
II. KPT ScaleUp - PODSTAWOWE INFORMACJE
Strona informacyjna: http://www.kpt.krakow.pl/scaleup/
a) Oficjalna nazwa projektu to KPT ScaleUp.
b) Jest to 13-tygodniowy program akceleracyjny dla startupów tworzących innowacyjne rozwiązania dla przemysłu (Industry 4.0, IIoT) lub w obszarze smart city.
c) Biorą w nim udział firmy istniejące na rynku nie dłużej niż 5 lat i będące już na pewnym etapie rozwoju (posiadające przynajmniej prototyp rozwiązania B2B).
d) Partnerami akcelerowanych firm są duże, doświadczone podmioty: przedsiębiorstwa przemysłowe oraz drugie największe lotnisko w Polsce.
e) Efektem programu ma być wdrożenie i komercjalizacja innowacji wypracowanych przez startupy.
III. ODBIORCY PRZEKAZU I JEGO CELE
1. Grupa docelowa
Komunikacja, której elementem jest reklama w internetowych mediach startupowych, skierowana jest do firm chcących przystąpić do programu akceleracyjnego. Są to przede wszystkim startupy pracujące nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla przemysłu i smart city.
2. Cele przekazu
a) przejrzysta komunikacja na temat programu – jego przesłania, możliwości, przebiegu i efektów,
b) wsparcie procesu rekrutacji firm do programu akceleracji,
c) budowanie świadomości marki akceleratora KPT ScaleUp jako wspierającego rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Ogólny przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie w internetowym medium startupowym reklamy akceleratora KPT ScaleUp.
2. Wymagania szczegółowe
a) Reklama powinna posiadać następujące parametry:
- format: banner o wymiarach min. 1200x400 px oraz 300x250 px na mobile
- czas emisji: 2 x 7 dni na stronie głównej wraz z dwukrotną dystrybucją treści reklamowej w newsletterze (raz podczas pierwszej 7-dniowej emisji, drugi raz podczas drugiej 7-dniowej emisji) oraz dwukrotnym zamieszczeniem informacji na temat akceleratora na fanpage’u w serwisie facebook (między 1 sierpnia a 30 września).
b) Do zadań Wykonawcy należy:
- przygotowanie graficzne i merytoryczne reklamy na podstawie dotychczasowych materiałów wizualnych i treści dostarczonych przez Zamawiającego,
- zamieszczenie reklamy w medium startupowym oraz przygotowanie raportu na temat parametrów jej skuteczności po zakończonej emisji.
c) Wykonawca w ciągu 2 dni od podpisania umowy przygotuje harmonogram optymalnego czasu emisji/ dystrybucji reklamy, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
d) Zamawiający oczekuje obecności osób odpowiedzialnych za kampanię reklamową na 1 spotkaniu
w siedzibie KPT.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji harmonogramu emisji/ dystrybucji reklamy.
V. TERMIN I PŁATNOŚCI
Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 30.09.2017 r.
Płatności:
Płatność zostanie zrealizowana po zakończonej kampanii (2 emisje reklamy wraz z dwukrotną wysyłką treści reklamowych w newsletterze oraz dwukrotnym zamieszczeniem informacji na temat akceleratora na fanpage’u w serwisie facebook) oraz dostarczeniu raportu opisanego w p. IV, pp. 2b na podstawie wystawionej faktury.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DLA WYKONAWCY:
a) Warunkiem udziału w postępowaniu jest brak powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym.
Z postępowania Zamawiający wyklucza Wykonawców, którzy są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim,
w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
b) Warunkiem udziału w postępowaniu jest prowadzenie przez Wykonawcę internetowego medium o dużym zasięgu oraz o tematyce w całości zorientowanej na startupy lub możliwość zlecenia przez Wykonawcę umieszczenia reklamy w internetowym medium o dużym zasięgu oraz o tematyce w całości zorientowanej na startupy.
Medium, w którym ma być zamieszczona reklama, musi spełniać następujące kryteria:
- być w całości dedykowane startupom,
- generować miesięcznie min. 100 000 sesji, min. 50 000 unikalnych użytkowników oraz min. 300 000 odsłon,
- mieć aktywny kanał w serwisie facebook (min. 10 000 użytkowników),
- dystrybuować cykliczny newsletter do min. 10 000 odbiorców.
Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów wymienionych powyżej.
Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w formule „spełnia/ nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
CPV:
Kod: 79341400-0: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
Kod: 79341000-6: Usługi reklamowe
VII. OFERTA I JEJ ELEMENTY:
Należy przedstawić ofertę w formie zeskanowanego uzupełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnie
z załączonym wzorem (załącznik nr 1) wraz z uzupełnionym i podpisanym oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). W ofercie należy przedstawić całkowity koszt zamieszczenia reklamy zgodnie z wytycznymi opisanymi powyżej.
Termin składania ofert:
Oferty w opisanej wyżej formie należy składać w formie skanu drogą mailową na adres pmazur@kpt.krakow.pl najpóźniej do dnia 07.07.2017 r. do godz. 09.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Oferty zostaną ocenione w 100-punktowej skali według kryterium najniższej ceny.
Punkty zostaną przyznane wg następującego wzoru:
C min
C = ------------------------------------ x 100 pkt x 100 %
C ob
gdzie:
C – wartość punktowa kryterium ceny
C min – najniższa cena spośród wszystkich ofert
C ob – cena podana w badanej ofercie
Dla celów porównania ofert brana będzie pod uwagę cena brutto określona w Formularzu Oferty.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta o najniższej cenie.
IX. INFORMACJE DODATKOWE:
1) Osoba do kontaktu: Paulina Mazur, tel. 536 450 510. Mail: pmazur@kpt.krakow.pl; scaleup@kpt.krakow.pl
2) Ofertę należy złożyć w PLN. Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone w PLN.
3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
5) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
6) Krakowski Park Technologiczny Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
7) Krakowski Park Technologiczny Sp. z o. o. przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, polegającego na zamówieniu dodatkowej kampanii reklamowej.