Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.

Aktualnie znajdujesz się na:

Zapytanie ofertowe nr 6/2017/ScaleUp

Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie szkolenia z ochrony własności intelektualnej oraz wykonanie audytu własności intelektualnej (IP) dla Beneficjentów projektu KPT ScaleUp realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Celem programu akceleracyjnego KPT ScaleUp realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego jest wspieranie rozwoju przedsiębiorców poprzez zwiększenie współpracy startupów
z dużymi firmami w celu komercjalizacji i wdrożeń innowacyjnych rozwiązań. Przeprowadzenie szkolenia i wykonanie audytu własności intelektualnej (IP) stanowi pomoc dla Beneficjentów końcowych, która jest przyznawana w ramach wsparcia szkoleniowo – doradczego. W efekcie szkolenia Beneficjenci powinni uzyskać ogólną wiedzę z zakresu ochrony własności intelektualnej.
Natomiast audyty  mają posłużyć uzyskaniu oceny możliwości ochrony własności intelektualnej
w kontekście wdrożenia innowacyjnego produktu/usługi.

 

I. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

 

Zamówienie udzielane jest w oparciu o zasadę konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” Ministerstwa Rozwoju
(wersja z dnia 19 września 2016 r.).

Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 

 

II. KPT ScaleUp - PODSTAWOWE INFORMACJE

 

Strona informacyjna: http://www.kpt.krakow.pl/scaleup/

 

a)       Oficjalna nazwa projektu to KPT ScaleUp.

b)      Projekt jest to 13-tygodniowy program akceleracyjny dla startupów tworzących innowacyjne rozwiązania dla przemysłu (Industry 4.0, IIoT) lub w obszarze smart city.

c)       W programie wezmą udział firmy  istniejące na rynku nie dłużej niż 5 lat i będące już na pewnym etapie rozwoju (posiadające przynajmniej prototyp rozwiązania B2B).

d)      Partnerami akcelerowanych firm  będą duże, doświadczone podmioty: przedsiębiorstwa przemysłowe oraz drugie co do wielkości lotnisko w Polsce.

e)      Efektem programu ma być wdrożenie i komercjalizacja innowacyjnych rozwiązań wypracowanych przez startupy. 

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA –  PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA ORAZ WYKONANIE AUDYTU WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ (IP)

 

1.    Ogólny przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia z ochrony własności intelektualnej oraz audytu własności intelektualnej (IP) dla Beneficjentów projektu KPT ScaleUp, tj. mikro-przedsiębiorców lub małych przedsiębiorców działających w formie spółki kapitałowej nie dłużej niż 5 lat (startupów). Wskazana tematyka audytu wynika z identyfikacji potrzeb Beneficjentów dokonywanych w trakcie procesu aplikacji i z harmonogramu programu akceleracyjnego.

 

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie następujących usług:

a)      przeprowadzenie szkolenia z ochrony własności intelektualnej. W ramach szkolenia powinny zostać omówione m.in. podstawy prawne własności intelektualnej, przedmioty i formy ochrony, rodzaje naruszeń praw wyłącznych, zagadnienia związane z zarządzaniem własnością intelektualną. Szkolenie zostanie wykonane dla 24 Beneficjentów w dwóch turach po 12. Planowany czas szkolenia wynosi 1 dzień, tj. 8 godzin, przy czym przez godzinę rozumie się 45 minut. Wykonawca po przeprowadzeniu szkolenia zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia wykonania usługi przez Beneficjenta.

 

b)     Wykonanie indywidulanych audytów  dla Beneficjentów obejmujących:

·         zidentyfikowanie możliwych obszarów ochrony IP Beneficjenta,

·         kompleksową ocenę stanu ochrony praw własności intelektualnej Beneficjenta,

·         analizę otoczenia patentowego,

·         identyfikację ryzyk związanych z brakiem lub niedostateczną ochroną praw własności intelektualnej,

·         badanie możliwości zabezpieczenia praw wyłącznych przedsiębiorstwa (m.in. patentów, wzorów użytkowych, wzory przemysłowych, znaków towarowych),

·         opracowanie strategii ochrony i zarządzania własnością intelektualną.

 

W wyniku przeprowadzonych audytów zostaną opracowane raporty dla Beneficjentów obejmujących analizę aktualnego stanu ochrony praw własności intelektualnej oraz strategię ochrony i zarządzania własnością intelektualną. Maksymalny termin opracowania
i dostarczenia dokumentacji w przypadku 1 tury  to 31 sierpnia 2017 r., a w przypadku 2 tury
9 luty 2018 r. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania raportu w wersji elektronicznej oraz papierowej Beneficjentowi oraz KPT sp. z o.o.  Materiały zostaną przygotowane w języku polskim. Na raportach zostaną umieszczone odpowiednie logotypy oraz informacja
o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej. Logotypy oraz treść informacji
o współfinansowaniu zostaną dostarczone przez Zamawiającego.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości audytów w przypadku zmniejszenia ilości przedsiębiorstw uczestniczących w programie akceleracyjnym z przyczyn od niego niezależnych.

 

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedstawienia planu świadczenia usługi wraz
z ramowym harmonogramem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji harmonogramu do dnia podpisania umowy.

 

 

IV. KODY CPV:

 

79212000-3 - usługi audytu

80500000-9 – usługi szkoleniowe

 

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Usługa zostanie wykonana  w dwóch turach tj. w okresie od 1 czerwca 2017r. do 31 sierpnia 2017 r. oraz w okresie od 6 listopada 2017 r. do 9 lutego 2018 r. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: ul. Podole 60, 30-394 Kraków.

Audyty zostaną przeprowadzone podczas indywidulanych spotkań z Beneficjentami w siedzibie Zamawiającego i/lub podczas telekonferencji.

Zamawiający zapewnia zaplecze techniczne do przeprowadzenia szkoleń i audytów (salę konferencyjną wyposażoną w stoły i krzesła, komputer, rzutnik, mikrofon, sprzęt do telekonferencji).

Szczegółowy harmonogram szkolenia i audytów zostanie opracowany w porozumieniu z Wykonawcą
po zrekrutowaniu i opracowaniu harmonogramu programu akceleracji dla startupów.
Zamawiający zastrzega, iż harmonogram i częstotliwość zajęć może ulec zmianie w celu dostosowania do potrzeb Beneficjentów projektu jak i możliwości techniczno-organizacyjnych Zamawiającego. Informacja o zmianie terminu realizacji szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy z 7 dniowym wyprzedzeniem, przy czym liczą się dni kalendarzowe.

Płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpią zgodnie z § 3 pkt. 2 umowy.

 

  VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DLA WYKONAWCY:
 

Do składania ofert uprawnieni są wyłącznie Wykonawcy spełniający poniższe warunki:

1)      Nie powiązani z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)       uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)      posiadaniu udziałów lub  co najmniej 5% akcji,

c)       pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)      pozostawianiu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2)    Dysponują osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia usługi. to jest dysponują co najmniej dwom osobami posiadającymi wyższe wykształcenie prawnicze i 5 – letnie doświadczenie pracy w zawodzie prawnika – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty krótkie CV każdej osoby.

3)    Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzecznika patentowego, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia

4)      Są dyspozycyjni w całym okresie realizacji zamówienia,

5)      Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia,

 

Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w formule „spełnia/ nie spełnia” na podstawie oświadczeń. Wykonawca, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

VII. OFERTA I TERMIN JEJ ZŁOŻENIA:
 

Należy przedstawić pisemną ofertę składającą się z następujących elementów:

1)        Wypełniony formularz oferty zgodnie z załączonym wzorem.

2)        Załącznik 2 do formularz oferty – „Doświadczenie osoby w zakresie prowadzenia szkoleń z ochrony własności intelektualnej” .

3)        Załącznik 3 do formularz oferty – „Doświadczenie osoby w zakresie prowadzenia audytów dla podmiotów” .

4)        Plan świadczenia usługi wraz z ramowym harmonogramem.

5)        CV osób, które potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określone w pkt. VI 2.

 

Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych elementów w ofercie spowoduje, że nie będzie ona rozpatrywana.

Wypełniony i podpisany formularz oferty będący załącznikiem do niniejszego zapytania należy podpisać i zeskanowany przesłać mailem na adres aturczynska@kpt.krakow.pl w terminie do dnia
22 maja 2017r. do godz. 10.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT:
 

W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria:

1)        Cena – 68 %

2)        Doświadczenie osoby w zakresie prowadzenia szkoleń z ochrony własności intelektualnej – 16 pkt.

3)        Doświadczenie osoby w zakresie prowadzenia audytów dla podmiotów – 16 pkt.

Łącznie w ww. kryteriach oferta może otrzymać 100 punktów.

 

Opis sposobu wyliczenia poszczególnych elementów składowych oferty:

 

1. Cena – waga 68% (maksymalnie 68 punktów)

 

W zakresie kryterium „ceny” zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru:

 

C min

C = ------------------------------------ x 100 pkt x 68  %

C ob

 

gdzie:

C – wartość punktowa kryterium ceny

C min – najniższa cena spośród wszystkich ofert

C ob – cena podana w badanej ofercie

 

Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium oceny ofert brana będzie pod uwagę cena brutto określona  w Formularzu Oferty.

Cenę brutto za wykonanie zamówienia należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, Cena powinna obejmować całkowity koszt realizacji zamówienia objętego zapytaniem ofertowym.

Zamawiający nie pokrywa kosztów noclegu, transportu ani wyżywienia osób prowadzonych szkolenia i audyty.

2. Doświadczenie osoby w zakresie prowadzenia szkoleń z ochrony własności intelektualnej 
- 16 punktów

 

Wykonawca otrzyma punkty  za wykazanie doświadczenia osoby w postaci przeprowadzonych  szkoleń. Za każde przeprowadzone szkolenie zostaną przyznane dwa punkty, przy czym maksymalna liczba punktów możliwych do osiągniecia w ramach niniejszego kryterium wynosi 16.

Wykonawca w celu potwierdzenia doświadczenia w w/w zakresie przedstawi oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana jako wypełniająca powyższe kryterium przeprowadziła szkolenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.

 

3. Doświadczenie osoby w zakresie prowadzenia audytów dla podmiotów - 16 punktów

 

Wykonawca otrzyma punkty za wykazanie doświadczenia osoby z zakresie prowadzenia audytów.  Za każdy przeprowadzony audyt zostaną przyznane dwa punkty, przy czym maksymalna liczba punktów możliwych do osiągniecia w ramach niniejszego kryterium wynosi 16.

Wykonawca w celu potwierdzenia doświadczenia w w/w zakresie przedstawi oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wskazanej w ofercie osoby  na osobę posiadającą tożsame lub wyższe kwalifikacje. Zamawiający  na etapie podpisywania umowy, może żądać dostarczenia dokumentów lub referencji potwierdzających posiadane przez konsultanta doświadczenie.

Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana jako wypełniająca powyższe kryterium był osobą odpowiedzialną za prowadzenie audytów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

 

Opis sposobu wyliczenia oceny końcowej:

 

Ok = C + D1 + D2

gdzie:

Ok (ocena końcowa) – suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach Wykonawcy.

C – Liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium „Cena”.

D1 – Liczba punktów przyznana za kryterium „Doświadczenie osoby w zakresie prowadzenia szkoleń
z ochrony własności intelektualnej ”

D2  –  liczba punktów przyznana za kryterium „Doświadczenie osoby w zakresie prowadzenia audytów dla podmiotów”

 

Suma przyznanych punktów w wyżej wymienionych kryteriach może wynieść maksymalnie 100. Wykonawca, który otrzyma najwyższą ocenę końcową( sumę punktów za poszczególne kryteria), zostanie wybrany do przeprowadzenia przedmiotowej usługi.

W przypadku otrzymania takiej samej oceny końcowej decydować będzie cena.

Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane będą wezwani do podpisania umowy – wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. Wykonawca składający ofertę oświadcza, że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i nie wnosi do jej treści żadnych uwag.

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

 

 

Metadane

Data publikacji : 12.05.2017
Data modyfikacji : 01.06.2017
Podmiot udostępniający informację:
Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Agnieszka Turczyńska
Osoba modyfikująca informację:
Agnieszka Turczyńska

Opcje strony

do góry